Kuidas nad niimoodi saavad?, võib küsida. Kas volikogu ei tule hurjutama või kogukond negatiivseid kommentaare jagama?
„Pärast kodulehe avalikustamist tõstatus organisatsiooni sees küll mõningaid selliseid kahtlusi,“ nendib Haljala valla arendus- ja kommunikatsioonijuht Kent Kerner. Seni - kuu pärast selle info avalikustamist- ei ole tema sõnul aga keegi teemat negatiivselt tõstatanud.
Kent hindab, et loomulikult saab kõike esitada soovikorral ründavalt, kuid Haljalas lähtutakse põhimõttest, et motivatsioonipakett ei too kaasa olulist lisakulu ja on rakendatav võrdselt kõigile vallatöötajatele. See aitab usutavasti ka võimalikku kriitikat ennetada.
„Lõppude lõpuks – kui poliitikud lubavad teha maailma parimat omavalitsust, siis peab ka vallavalitsus tööandjana sellele sihile vääriline olema. Just seetõttu soovimegi, et meid nähakse ja tuntakse kui usaldusväärset, väärtust loovat ning läbipaistvat tööandjat. Me ei tee tööandja brändingut silmakirjalikkuse pärast, vaid selleks, et nähtavaks teha seda, mida me tegelikult ka oleme,“ resümeerib Kent.
Loomulikult oldi Haljalas juba ka enne veebi kirjapanekut üksjagu vaeva nähtud, et hea tööandja olla. „Olime meeskonnaga teinud ühisloomet meie väärtuste määratlemisel ja valikul. Samuti olime ühiselt kokku leppinud meie n-ö moto tööandjana ning oli kaardistatud meie motivatsioonipakett,“ avab Kent taustu. Tema sõnul oli loogiline samm, et seda ka väljapoole kommunikatsioonis ära kasutada. Ja koduleht on tema hinnangul kindlasti kanal, kus on võimalus kujundada kuvandit ja rääkida oma lugu.
Kuna tulemas oli just valla veebilehe üleminek uuele platvormile ja sisuline töö väärtuste ja väärtuspaketiga maja sees juba tehtud, siis ei võtnud mõte koondada see kõik kutsuvalt uuele veebilehele kokku kuigi kaua aega. „Kuna ma ise olen ka kommunikatsiooniinimene, siis kirjutamine pole probleemiks – kui teema teada ja sisend olemas, läheb kirjutamine ka ladusalt ja ruttu,“ naerab Kent.
Haljala valla moto tööandjana:
HOITUD TÖÖTAJA = HOITUD VALLAELANIK
Viimati uuendatud 26.06.2025